Tabi yolu olmalı. Bazı arkadaşlar sitesi 3 gün kaybolunca bile sand diyor. Yok böyle bişey , bi 1 hafta bekleyin bakalım.. Ne demiş biri

" Bu sabahların bir anlamı olmalı "