normalde godaddy den alıyorum zaten orası öyle denk gelmişti.
@kb.com.tr, ben işin parasında değilim benim 1 sitem 1 günde kazanıyor o parayı. mesele benden çıkan para değil onların cebine giren para. neden haketmedikleri parayı kazansınlar ? ayrıca türk firması dururken neden ordan alıyosun demişsin. orası varyemezin dediği gibi ismi duyulmuş eskilerin sağlam domain firmalarından.