zis adlı üyeden alıntı:
kimse koymamış ben koyayım bari

www.forumklas.com

bu arada okadar çok konu açma bence.insan kayboluyo içinde şahsen ben kalabalık konulu forumları sevmiyom.
Arkadaşlar sizi düşündük merak etmeyin ilerde webmaster bölümüne sadece webmastarlar yazabilecek...