zis adlı üyeden alıntı:
kimse koymamış ben koyayım bari
www.forumklas.com
bu arada okadar çok konu açma bence.insan kayboluyo içinde şahsen ben kalabalık konulu forumları sevmiyom.
Arkadaşlar sizi düşündük merak etmeyin ilerde webmaster bölümüne sadece webmastarlar yazabilecek...