şimdi açıyordum bende konuyu 2 tane büyük siteme koydum bannerleri en üste umarım faydamız olur.. inşallah hitli siteleri olanlarda en üstlere koyarak daha doğrusu tıklanıcalak yerlere koyarlarsa çok iyi olur diye düşünüyorum bu mübarek günde de bir faydamız dokunsun.. maddi destek veremeyenler içinde çok iyi bir şey internet sitesi olanlar hiç değilse yol gösteriyor siteler üzerinden.. allah yardımcıları olsun o insanların..