Ok anasını satayım.Osman yeni sisteme gecince ekstra ram şartı ile iki tane sunucu alabilirim sanırım senınle bir fizibilite çalışması yapalım.Benim mevzuları biliyorsun şartlar ortada sistem ihtiyacları ortada şartlar gayet mantıklı neden olmasın