Konu
Kendi kodunu kendin yap :)
19-09-2007, 09:37:49
#42
Alexis
Yaptığımız dosyaları, /usr/bin içine atmadan direk çalıştıramaz mıyız?
Mesela:
[root@localhost]# sh deneme.sh
gibi bir komut ile dosya içeriği icra edilemez mi?