yakında böyle bi yarışma başlarsa bak sen şansa

köşeyi dönersin daha com ana gerek kalmaz
yok yaw...alla alla
töbe yarabbim töbe..
eğer öyle ise önümüzdeki yaz ben desene istanbul gece alemindeyim..
oh be işte bu..tamam abi bu iş..çaycıııı...olm r10 daki herkese benden bir bardak su..zaten sularımız bitiyor..aman çok com a cocuğum..