Onurss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Galiba bombacı = bilgisayarcı..Yanlış görmediysem klavye ile patlatılıyordu
o zaman bilgisayarcının olduğu odayı niye tarıyorlardı ?