1,5 hafta once yahoodan godaddy e org uzantılı domaını transfer etmek ıstedım,
yahoo dedıkı mail ile bunun için panelden sılın sıtenızı kı melborne düşsun onlara mail atacaksınız eyvallah dedık sıldık panelımızden,

1,5 haftadır melborne fırmasına 8 - 9 mail attım yahooya 4-5 mail attım hiç biri cevap vermıyor domaınım ne alemde anlamadım normla yayın yapıyor domaın bunda sorun yok ancak org domaın transferı için auth code lazım bve ben bunu alamıyorum bunu nasıl çozucem !!!

Melborn ile hangı mail ile irtibata geçmelıyımkı dıkkate alsınlar benı ?