kanka alacaksan 3.x versionunu a ben söliyim

ben aldımyükseltti şuanda misler gibi oynuyorum oyunumu bide hafıza kartını yüksek al

oyunlar içinn lazım oluyo ben düşük aldım sadece 3 oyun + 1 cdli oyun + 10 a yakın parça atabiliyorum

tanıdığımda 4 gb hafıza kartı var...