Liseliler için yapılan yorumlara katılıyorum; Fakat üniversite ortamındaysanız kesinlikle başlama zamanı gelmiş demektir. Bu işe üniversite 1.-2. sınıfta başlayın çift diploma ile mezun olun. Üniversitede özellikle benim gibi öğretmenlik gibi büyük ihtimalle memur olarak çalışabileceğiniz bir meslek seçmişseniz ileride mutlaka size katkısı olacaktır. Şuan bir öğretmen haftada maksimum 30 saat derse giriyor. Yani çalıştığınız zamandan çok daha fazlasını evde yapabileceğiniz bu tip bir ek işe ayırabilirsiniz. Hem bir hobi, hem bir kazanç kaynağı, hem de vatana millete hayırlı işler yapabilirsiniz.(Örneğin ben meseleğime başlayınca alanımda kapsamlı bir site hazırlamayı planlıyorum.)