volkanbagcali Abi Ben 20 Yaşına bastım iki senelik üniv bitti sözlerine bire bir katılıyorum çok iyi yorumlamışsın abi ne idi o günler lise 1 başlamıştım bir forumda arkadaş davet etti topu topu günde foruma 6 veya 7 kişi giroyr bide mod yapmıştıki beni üff göreceksiniz sanki reis i cumhur oldum sınıfta arkadaşa diyorum böyle böyle site var ben yöneticiyim sizde gelin bunlada kalmadım ben irc işine girmiştim sohbet.net islam kanalında az opluk yapmadım ah ah hey gidi günler hey sonra lise 2 oldu free forum olan forumkurdundan bir forum almıştın pr 3 olmuştu sonra forumkurdu kapandı dedim artık kendim güzel bişeyler yapayım şuan kendi kendimize emeklemeye çalışıyoruz işte..


Bu arada yazu için teşekkürler