ne olmuş bu adamlara. ingilzice yazdığı için anlamıyorum.
ya hepsi birbirinden zeki adamlar.onlar permaximumum dedigi yontemi dusunmucek ve permaximum binlerce usd kazancak ve banlanmicak : )
siz dusunmeden onlar uyguluyor ,siz uyguluyorken onlar banliyor