sonyabi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ne olmuş bu adamlara. ingilzice yazdığı için anlamıyorum.

ya hepsi birbirinden zeki adamlar.onlar permaximumum dedigi yontemi dusunmucek ve permaximum binlerce usd kazancak ve banlanmicak : )

siz dusunmeden onlar uyguluyor ,siz uyguluyorken onlar banliyor