Bence googlein sistem olarak yaptığı en büyük hata pagerankları toolbar ile göstermesiydi. Haber ne kadar gerçek bilemiyorum ama bu yöntemle gerçekten hak edenler üst sıralara çıkacaktır. Gerek yok prlerin gösterilmesine..