Çok güzel bir yazı olmuş..
Geleceği düşünmeye erken yaşlarda başlamak ve ilerdeki şartların nasıl olacağını önceden kestirmek gerekli.
Ve bazı şeyler de vaktinde anlaşıldığında değerli oluyor.Başkalarının tecrübeleri bizler için kazançtır tabi o tecrübelerden gerekli dersler çıkarıldığında..