bende internetle lise cagımda tanıstım ama o kadar fazla merak yoktu lise sona geldigimde yawas yawas bilgisayar tutkusu bende kendını belli etmeye basladı

bilg. muh. olmak istedım ama ders calısmıodum internet yuzunden össye ilk girismde olmadı ama 2. iyte bilgisayara gırdım yine ınternet yuzunden hazırlıgı cift dikis yaptım zorla gectım

su anda ıstedıgım bolumdeyım ama gunde 8-9 saatım ınternette gecıo bole olursa da bu okul bıtmez
yazı icinde ayrıca teskkrler gercekten gusel olmus