ErsinAcar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Abi sen beni dinle alama teknosa dan.. kuzenim aldı sorun oldu 2 kere gitti geldi (bu süreç her sefer için 1 ay sürüyor..) 3. de değiştirmek zorundalar biliosun stokta kalmamış diye alt modeli vermişler neymiş sözleşmelerinde öyle bi madde varmış. alırkende ürünü beğenmezseniz 15 gün içinde getirebilirsiniz. ama açmamış olmanız lazım e açmadan nasıl anluyacağım beğenip beğenmediğimi bence teknosa tam bi fiyasko başka bişey değil.. yurt dışında tandıığın varsa aldır daha ucuza geliyor..
yokki hiç yurt dışında tanıdık
bakacaz bakalım yapıcaz bişeyler artık