Abi sen beni dinle alama teknosa dan.. kuzenim aldı sorun oldu 2 kere gitti geldi (bu süreç her sefer için 1 ay sürüyor..) 3. de değiştirmek zorundalar biliosun stokta kalmamış diye alt modeli vermişler neymiş sözleşmelerinde öyle bi madde varmış. alırkende ürünü beğenmezseniz 15 gün içinde getirebilirsiniz. ama açmamış olmanız lazım e açmadan nasıl anluyacağım beğenip beğenmediğimi bence teknosa tam bi fiyasko başka bişey değil.. yurt dışında tandıığın varsa aldır daha ucuza geliyor..