Güzel domainmiş.
Madem 17 ye satıcan niye o kadar uğraşıyon onu anlamış değilim. Zaten 10 Ytl 'ye aldın. Bari açıp büyütüp, pr değeri kazandırıp daha fazlaya satsaydın. Sadece aklımdan geçenleri söyledim.