hahah

teşekkürler arkadaşlar ilginiz için

boş insandan bi boş mesaj daha

sana tasarıım önerisi verim kapat sitelerini kurtul

forumları çöplük yapmaktan da kurtulmuş olurusn

her girişimde sitenle ilgili saçma sapan bi konu görmekten bıktım be yeter valla