hahah
teşekkürler arkadaşlar ilginiz için
boş insandan bi boş mesaj daha
sana tasarıım önerisi verim kapat sitelerini kurtul
forumları çöplük yapmaktan da kurtulmuş olurusn
her girişimde sitenle ilgili saçma sapan bi konu görmekten bıktım be yeter valla