Az önce sitemin explorer görünüşüne bi bakıyım dedim site açılmadı msn de bir başkasına söyledim explorerde denemesini onda da açılmadı.Sorunun host veya dns den olacağını sanmıyorum aynı pcde firefoxla siteme girebiliyorum

Explorer e site ismini yazdığımda boş bir sayfa çıkıyor hata vs de vermiyor.İlk kez böyle bir şeyle karşılaştım yardımcı olursanız sevinirim.