slm arkadaşlar forumumda shoutbox var ama anasayfada kalabalık yapıyor :S ben vbulletin e uygun ayrı sayfada (/chat.php veya işte neyse sohbet.html) gibisinden bişey arıyorum acaba bilen varmı