Güzel gibi duruyordu kaydettim ben de.Tahmin,bahis vs şeylerden uzak durduğum için de elimde kalmasın, satıyorum.

Teklif gelmişti sanırım buradan.Ama silinmiş herhalde Olsun, hayat devam ediyor