Bu senenin başında bende aynı sorunla karşılaştım.
Birikmiş olan komisyonu isteyince aynı tarzda, odeme yapamayız türü mail gelmişti.
Kendilerine, bnm eski üye oldugumu, ve anlaşmada boyle bir maddenin olmadıgını; bu maddenin sonradan eklendiğini ve madde eklenmeden onceki komisyonumu odemeleri gerektiğini sert bir dille belirtmiştim.
Sonrasında gelen mailde, 2006 yılı başında boyle bir uygulamaya geçildiğini, 2005 içinde biriken miktarı havale ile gondereceklerini belittiler.
Sonuç olarak biriken Komisyonun %70 e yakın bir bolumunu tahsil etmiştim.
Ve tabiki sonrasında da kaldırdım tum reklamlarını yayından.