Bizide düşündüğün için teşekkürler. Hata mesajlarının olmasıda beni çok sevindirdi.sağolasın

bu arada doğubex sorun şu olabilir . talep_config.php de
 $gidecekmail="info@mail.com";
kısmına kendi mailini yazacaksın. gerçek maili yukarda yazmadım kurallara aykırı diye sen orayı bul düzelt artık.

dogubex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar çok güzelde bana neden mail gelmiyor talep_configi de düzenledim ama yinede mail gelmiyor serverden kaynaklanıyor dedim başka serverdede aynı durum sorun ne acaba