Bizide düşündüğün için teşekkürler. Hata mesajlarının olmasıda beni çok sevindirdi.sağolasın
bu arada doğubex sorun şu olabilir .
talep_config.php de
$gidecekmail="info@mail.com";
kısmına kendi mailini yazacaksın. gerçek maili yukarda yazmadım kurallara aykırı diye sen orayı bul düzelt artık.
Arkadaşlar çok güzelde bana neden mail gelmiyor talep_configi de düzenledim ama yinede mail gelmiyor

serverden kaynaklanıyor dedim başka serverdede aynı durum

sorun ne acaba