Arkadaşlar..
Evdeki bilgisayarımdan domainsite.com 'a giriş yapamıyorum. Orada bi kaç domainim var.. Fakat evdeki bilgisayarımdan ne yaptıysam giriş yapamadım DNS leri değiştiriyorum ama yine olmuyor.
proxy.org yardımıyla girebiliyorum ama o zamanda panelime giremiyorum scriptleri durdurduğu için.
İnternet cafede bi sorun yok.. ama evde sorun.. nasıl çözerim bunu?