Arkadaşlar bugün 3 tane domain regledim godaddy den, fakat domainler zaten regliymiş,
domain whois sunucularından bilgi alınamadığı bir anda godaddy den sorgulattım domainleri boşta gözüküyordu bende aldım..
Fakat sonra baktım ki domainler birtürlü panele düşmüyor, başka firmalardan sorguladım domaini, ve diğer firmalarda whois sunucusundan bilgi alınamıyor uyarısı çıktı, domain alınabilir değildi yani. Ama godaddy herzamanki sahtekarlık politikası ile yine parayı çekti cebimden.
Neyse olaydan yarım saat sonra mail geldi maili godaddy den, domainler reglenemedi falan diye, fakat para yok ortada
Sizden ricam maile göre ne yapmam gerektiğini söylemeniz, ve ingilizcesi olan bir arkadaş ingilizce olarak mail yazması.
Yardımşarınızı bekliyorum....
mail:
Alıntı
Dear Ahmet Ozdemir,
The following domain name has failed to be registered:
VELO-CITY2001.ORG
Error: VELO-CITY2001.ORG: cannot register - already registered
We will evaluate this error and retry the registration
if appropriate.
If we are unable to successfully register the domain
name, your account will be credited accordingly. Please
allow one business day for the refund to be processed.
Please contact GoDaddy.com if you need any further
assistance:
Welcome to the Support Forum
Sincerely,
GoDaddy.com