Konu
Atatürk'ü 3 saniye görebilmek için ...
15-09-2007, 20:26:10
#14
zlatan
ßyR£TKaPTaN adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bende o günlerde olmak isterdim ...
|Atam Seni Unutmayacağız Asla !
kim istemezki....