****** haklı olabilirsin ama büyük ihtimal
Teknoloji nin dediğinden ötürü olmuştur. Bu zamana kadar hiç böyle bir ikaz bile almamışken ve adwords yayınladıktan hemen sonra "geçersiz tıklama" dan ötürü atıldım. Birde ben mail atarak, adwords reklamları kullandığımı ve ani gelir artışının bununla bağlantılı olduğunu bildirdim. Ertesi gün mailime baktım adsenseden mail gelmiş "BAN!!"...
Mail atmasaydım belki böyle bir banlamada olmayacaktı.
Olan oldu artık...
"İnsan hata eder, kader adalet eder" demişler, elbet bi yamuğumuz vardır ki buradan çıktı. Ben google a izah etmeme rağmen hiç aldırış etmediler. Bir hayat tecrübesi oldu benim için.
Herşeyin hayırlısı...