adama çok yüklenmişsiniz bence arkadaşlar kendi sitesi sonuçta ne diyebiliriz ki kendi yapar biz beğeniriz yada sitemizi ekleriz yada beğenmeyiz eklemeyiz hiç haz etmediğim şeylerdir toplist vs işleri hoşlanmıyorum zaman zaman kaldırsam diyede düşünüyorum siteden arkadaşlar kabul etmiyo neyse görüş herkesin görüşü ama kırıcı olmayalım.