mavidusler benim her hazırladığım sitede mutlaka sorup görüşünü aldığım takıldığım yerlerde sorup bilgi aldığım çok bilgili bir kişi. Kötü ve art niyet düşünmez. Msn adresini verdiği için konuyla ilgili mesaj yazmamıştım. Düşüncen yanlış arhanx. Ama eleştirilere açık olmalısın. Bende site hazırladım. Sordum güzelmi diye. Kötü dedi herkez baştan hazırladım. Yine eksik dediler tekrar düzenledim. Görüşlere saygılı olmalı siteni bu şekilde düzenlemelisin. Kimse kötülüğünü istemez.