Sitemde kesinlikle geçersiz tıklamalarım olmuyor, zaten günde 500-600 tık alan bir site için geçersiz tıklama yapmak hiçde mantıklı değil.
yanlış düşünüyorsun.Herşey olabilir.Geçersiz tık olup olmadığından emin olmayabilirsin.
Bilinçsiz kullanıcılar çok adam gün içinde 6-7 kez tıklamıştır belki.
ben adworsla pek baglantılı oldugunu sanmıyorum belki sana gıcık olan biriside yapmış olabilir.