UfukGedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nixcon mu olacak osman ? Lütfen farklı bir yer de
Nixcon Tabikide... ancak donanımlar sıfır olacak.. bizim kendi donanımlarımızdan olacak...