Konu
Alıcı ve Satıcılardan Yorum...
13-09-2007, 21:32:03
#8
WebWorm
İnsanların gözü doymuyor
Trafik fazla olsun istiyorlar. Bide ne olcağı belli olmayan birşey olduğu için fazla fazla olsun diye düşünüyorlar herhalde
Bence bu şekilde çok ilgi görür.. En kısa zamanda bekliyoruz..