Valla saat 1 de kalkip sonra pc başina oturup iş'e bi dalınca insan kendinden geçiyo. açliğim felan aklıma gelmedi.

iftara 10 dk kala Açiktiğim aklima geldi..
ama sağ sağlam iftarı yaptik yemekleri indirdik mideye karnımız tok.. yüzümüz Gülüyo ne Olsa.
Artik nice iftarlara diyorum.