Mesut Dadas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Orucu çok rahat geçirdim
Gün gece sahuru yaptıktan sonra saat 7ye kadar pc'de uğraştım.
Sonra kafayı bir koydum iftar saati kalktım
Yalan söyleme olm seni hiç görmedim ben MSN de