Konu
birden fazla adsense kodu
03-08-2005, 15:51:46
#7
zis
iframe olayını boşver yaw.yasak mı değil mi millet tartışıyo zaten.sonra piyango bize falan çıkar.boşver.bu kanal olayını nasıl kullancaz.biraz anlatırmısınız ?