küçük bi sohbet uygulaması yapmak istiyorum siteme genel olarak baktığımızda tüm örnekler nerdeyse ya php ya da asp.net için hazırlanmış.. Ajax asp ile birlikte çalışıyor fakat asp ye neden üvey evlat muamelesi yapılıyor anlamış değilim. Elinde asp ile yapılmış ajax örnekleri veya sırf asp ajax üzerine olan Türkçe makaleleri bulunan var mı ? .. form gönderme ve veri çekmekle ilgili..