nerden ne cikariyon yuhhhh.. ingilizce bilmiyosan anlamazsin bu kadar basit.igilizce bilmeyenler mal mi yani.
sayın stanfordlu beyefendi,
netteki birçok kaynak ingilizcedir, netin hakim dili olduğu için.
Karşılıklı yanlış anlaşmalar oldu, kusura kalmayın.
Kolay gelsin.