Konu
İnternet’te ikinci kuşak dönemi(Tim O’Reilly)
13-09-2007, 09:55:00
#3
Maestro
Üyeliği durduruldu
stfrld adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hocam web 3.0 cikti : )
Standartları nerde, kendisi nerde,
link alabilir miyiz ?