Arkadaşlar geçen bu konuda bir soru sormuştum;
https://www.r10.net/google-adwords/78...it-cekmek.html
gelen cevaplar gayet içaçıcı idi ve adwords reklamları ile ani hit çekmenin bir zararı olmayacağı söylenmişti. Aslında mantıklı olan da bu ama google bugün itibari ile geçersiz tıklamalr yüzünden hesabımı kapattı. Sebebi ise belli: Adwords!
Çünkü Adwords kullanmaya başladıktan sonra günlük gelirler 7-8 kat arttı ve bu ani değişimde sanırım google tarafından geçersiz tıklama olarak algılandı.
Sitemde kesinlikle geçersiz tıklamalarım olmuyor, zaten günde 500-600 tık alan bir site için geçersiz tıklama yapmak hiçde mantıklı değil.
Bu konuda tecrübeleri olan arkadaşlar varsa bilgilerini paylaşırlarsa memnun olurum. Çünkü kesinlikle yanlış bir karar olduğu kanaatindeyim.
Yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkürler.