şimdi benim siteye giriş yaptığınızda yükleniyor diyor ama Yüzde 1 veya yüzde 3'te kalıyor. Sayfayı yenilediğinde yüklenmiş oluyor ve müzik geliyor...
Bu bende mi oluyor yoksa sizdede oluyor mu arkadaşlar...