Merhabalar : OVH hakkinda daha once detayli bir yazi yazildi , OVH SAS Fransada isim yapmis 1 verimerkezi , malasef Fransiz vatandaslarinin haricinde baska 1 ulke vatandasi sunucu aldiginda cesitli zorluklar ile karsilasilasiyor.OVH SAS 'in bu gune kadar yurtdisi dedicated forumlarinda bizi dolandirdi gibi 1 ibaresini gormedim.Yanliz ozellikle Turkler bu firma ile calisirken cesitli problemlere sebebiyet vermisler ve OVH odeme konusunda Turklere guvenmiyor paypal ile yapilan odemeler bazen kabul edilmiyor , yada kredi karti ile direk yapilan islemlerde Fransa Cumhuriyetinin degisik 1 bankacilik sistemi oldugu icin Turk Bankalari sorun yasayabiliyor , odemeler askida kaliyor gidiyor gitmiyor bir dolu mevzusu mevcut.Bu sebebden cesitli sunucu kapatma mevzulari cok sık yasandi , ama suda 1 gercekki uzun zamandir OVH SAS Kullanan 3 5 tanidigim insan var hic bir sikayetleri yok , onlarda Frsanda Oturma izni olup ayni zamanda Turkiyede yasayan kimseler , kisaca OVH SAS Fransada ikamet edenler icin cok iyi 1 secenek , ama diger turlu problem yasanacak bir 1 verimerkezi.
iyi calismalar.