lokumsohbet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yagmur duasına çıkan insanlar gibisiniz.Kimimizin sohbet kimimizin eglence sitesi var galiba.bunların yerine faydalı birşeyler yapsakta bu google denilen toolbar bizi daha guzel bi yere getirse olmazmı?
Bırakın olacagı gibi gitsin.elbette herşey bizim istedigimiz gibi gidecek degilya.
demesiniz bilmiyorduk biz dedik ya pr5 oluyoz ya burdaki herkeste saftirik google ile telepati ile anlaşıyoz biz düşünüyoz oluyo