ne yalan söleyım. artık pr ler guncellencek die beklemıyorum. o umudu kaybettım. artık pr yerıne baska bi seyın piyasaya cıkmasını bekler oldum dünya kdr lınk deısımı yaptık hala backlınkler aynı bekle bekle kafayı sıyırcam en ıyısı ısı olacagına bırakmak