Teşekkürler Kardeş inşALlah içindekilerden 1 doomain alacam inş..
Sadece Konuya Cevap Yazdıgın İçin Teşekkr Ediyorum Ama ben böyle bişi kastedmedim neyse sen biraz düşün sonra kafan yerine gelince tafsiye edersin bana Edep yahuu Bu arada ben Nurcu Deyilim !!! Nur Talebesi olmaya çalışıyorum
Not : ben sana dini doamin dedim grup cemaat doamini demedim
O grup cemaat de dinle ilgileniyor. Utanıyor beğenmiyorsan ayrı. Fethullah Nurcu bunlar benzer şeyler. farklı hayır ben nur talebesi değilim, nurcu değilim, nur talebesi olmaya çalışıyorum dersen senin alçakgönüllülüğünün belirtisi gibi gözüken ve asıl alçakgönüllülük olmayan halidir. Yapmayın bunları bunlar eskidi.
Alternatifleri beğenmiyorsan beğenmeyebilirsin benim hoşuma giden domainlerdi rahatsız olmadım. Bir alternatif yani. Benim sana domain bulmak gibi bir kaygım yok bulursam olsun bulmassam aklımda bile değilsin.