Reklam yapacaksam olsam zaten sitenin bu bölümü bir nevi reklam bölümü, yeni site tanıtım bölümü, çekinmeden bunu yapar ve benim sitem derdim ki site başarılı bir site benim sitem olsa utanacak yada başka bir sebeple bunu açıklamayacak bir şey göremiyorum ben, bakış açınız çok yanlış sadece çalışmasını takdir ettiğim ve hiç bir şekilde tanışıklığım olmayan bir kişinin sitesini burada yayınladım tanıtım ve fikir amaçlı, siz bundan ne anlam çıkarmaya çalışıyorsunuz bilemem, ayrıca şunu belirteyim ben reklam yapacak olsam böyle bir yol seçmem, parasını verip en güzel yerde reklamını yaptırmak istediğim sitemin reklamını yaparım! Yaşınız kaç bilemem ama böyle bir yazıdan böyle bir sonuç çıkardığınız için sanırım küçüksünüzdür, yaşınıza veriyorum, iyi çalışmalar...