SurCo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim hiç lise aşkım bile olmadı
birde sedat senden yakışıklıyım diye geçinirsin. iyiki olmamışın yaktı len bu beni birde "arkadaş kalalım lafı vardır"