yolcu_34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bizde kaçtınıgını falan idda etmedik ama insan bi haber verir.iletişim yollarının hepsi kapalı.bumu yani hizmet anlayışı yaptı çok yanlış.bu kapanma olayı bi anlık bi meselemi önceden haber verseydi bizde başımızın çaresine bakardık.paraları iade edcegini sölüyo iade etmekle herşey bitmiyo biz ona güvendik forumu aldık hostta aldık ama güvenini boşa çıkardı.burda bunları yazmak istemem yemin ediyorum ben utanıyorum bunları yazarken ama iletişim yollarının bitanesini açık tutar insan.bizde ordan hallederiz sorunu.mahkemeye verdim diyo kimi mahkemeye verdi hangi firmayı verdi verdine dair bi belge sunmasını istiyorum mahkeme işide cacık oldu artık.

verdiğim cep telefonundan ara sor kardeş ozaman.!
bu adam kolundan tutup zorla gel sana host satıyım dememiştir heralde.?

onu savundumu düşünmeyin vardır bir bildiği iletişime gecmeye calısıyorum.

bu link vericem dogrudan yazar gerekenleri.