Mac'e alışmak çok uzun sürmüyor. Abim haziran başında geldi MacBookla, haziran sonunda çözemediğim pek birşey kalmamıştı Kullanımı -özellikle touchpad- çok daha rahat. Klavyeye alışamamıştım bir türlü, o da ciddi bir sorun değil 2 ay olsa zaman ona da alışırdım. İşletim sistemi ise harika. Açılışta masaüstü gözüktükten sonra beklemene gerek yok, widget denilen olaylarla sık kullandığın bir çok şeyi elinin altına alabiliyorsun.

Bence Mac kullanmadan seçim yapma